Vacker morgon



Jag och Fille har vart ute på en morgontur. Det är riktigt kyligt ute idag och så fuktigt att det går rakt genom kläderna. Men det har sin charm att ge sig ut ändå.

Idag ska jag hämta ett paket på posten, studera och ikväll ska det tränas. Det är verkligen segt att komma igång med träningen. De första gångerna är det riktigt tungt och tråkigt, men sedan blir det bättre. Nu känns det som om dagarna är tomma utan friska luften och anträngd andning. Och jag mår så mycket bättre. Jag sover bra, är piggare och känner mig gladare. Fysisk aktivitet gör under för många, och det är väl inte så konstigt eftersom vi är byggda för rörelse.

Bild: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0