Utmanad

Jag har blivit utmanad av Alexandra. så jag kör!

4 av mina favoritprogram:
- Lipstick Jungle
- What about Brian
- One Tree hill
- Gossip girl

4 saker jag gjorde i går:
- Genomgick en kurs i Hälsoprofilbedömning
- Åt pasta med tonfisk
- Tränade
- Fick korvstoppning i huvudet (för mycket info på en dag)

4 saker jag ser fram emot:
- Att Fille ska bli frisk
- Sommaren!
- Midsommar
- Helgen

4 favoritrestauranger:
- Jensens
- Athena Kolgrill
- Slimfood (om det räknas?)
- Jag kommer inte på någon mer!

4 saker på min önskelista:
- En frisk Fille
- Ett mysigt hus i gammelrosa färg
- Fred på jorden
- Att man kunde äta 100 000 kg choklad utan att gå upp i vikt eller att det påverkar hälsan negativt.

Personer jag utmanar:
Frida
Anni
Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0