Bark



Idag har Bark fått följa med oss hem. Pappa fyller år så jag och syrran har firat han, och sedan fick vi ta med oss Bark. Om det är skönt att ha han hemma igen. Imorgon ska vi ta en lång prommenad och så ska han få följa med ut när vi åker skridskor. Han åker hem igen imorgon, så vi får ta vara på tiden.
Sedan pappa flyttade har jag försökt att inte tänka på mycket på Bark, eftersom jag bara blir ledsen över att han inte alltid är hemma. Därför har jag inte heller frågat pappa om jag kan få ha han. Men när jag träffade han idag så kände jag att vi behöver ha lite kvalitetstid, jag och min bästa vän hunden.

Fy vad jag kommer sakna han när han åker. Livet är inte alltid rättvist!  

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill också ha hund :( Eller ett par stycken ;-)

2009-01-21 @ 21:00:18
URL: http://lackert.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förstår dig. De är verkligen människan bästa vän =D. Inget kan mäta sig med dem. Vad för typ av hund vill du ha?

2009-01-21 @ 21:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0