Lite shopping

           

Klickade hem lite från NukNuk idag. Det blev en svart väska med guldkedja runt axelremmen, samt den mysiga mössan med en söt rosett. Brukar inte använda mössa men i år ska jag göra ett försök.
Fick hem jackan för ett par veckor sedan som jag vann på tradera. En gul ull DKNY. Men ja, den var verkligen inte som förväntat. Saknade knappar, var sönder i ärmen, hade fläck och var nopprig. Och den var enligt säljaren ny. Så den åker tillbaka. Har hittat en ny jacka jag tänkt bjuda på om priset inte sticker iväg.

Puss Malin

Kommentarer
Postat av: cma

Var det inte denna huvudbonaden som va lite väl dyr för din smak? :U I vilket fall.. klokt val att beställa den iaf!

2008-09-02 @ 10:10:20
Postat av: Anni Honey

Vilken söt mössa! Och tack för din gulliga kommentar i min blogg, det värmde verkligen :) Kramar

2008-09-02 @ 11:23:05
URL: http://annihoney.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var så lite så, jag gillar verkligen din klädsmak=)

2008-09-02 @ 11:49:00
Postat av: Mintra

mössan var verkligen söt :)

2008-09-04 @ 16:03:22
URL: http://mawongsa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0