Lite shopping to Do

På lördag ska jag , Julia och Mikaela åka till Göteborg och shoppa lite. Att bo långt ifrån en storstad är lite jobbigt då man missar de flesta roliga nyheter i de större affärerna, till exempel Hm Trend som är en favorit.

Positivt är ju istället att kläderna här inte säljs slut lika fort på till exempel Gina Tricot.

Det finns fördelar och nackdelar med allt.

Jag har lite förutbestämda plagg jag tänka att inhandla. Så jag har gjort en fin lista.

√ Längre stickad tröja
√ Marinblå tights
√ Vit T-shirt
√ Pälsväst eller halsduk

Sedan får jag se vad jag finner för annat kul=)
Ska passa på att prova de stövlar jag har sett ut hos Din Sko, om de finns i butik.
Pratade med Mickan idag och hon var verkligen på shoppinghumör. Julia hade redan sett ut ett antal plagg hon ville ha på Bik Boks hemsida. Kommer bli en härlig dag!

Idag har det vart en slö dag. Jag känner mig lite krasslig och hängig nu så jag ska nog snart knyta mig för dagen.
Hoppas ni haft en bra dag

Kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0