Kappa och knappar

 
Dessa knappar köpte jag när jag var hos kärleken i Kungälv i fredags. De hade en mysig sybod som sålde diverse tyger, knappar och annat smått och gott. Precis sådana hade jag tänkt mig.
Och detta är kappan jag ska sy på dem på. Den hittade jag på tradera och kunde inte motstå. Den innehåller hela 81 % ull och 20 % nylon.

Ett tips om du har tröttnat på en gammal jacka, kavaj eller kanske kofta, är att byta ut knapparna. Det ger ett litet lyft :-)
Bytte knappar gå en gammal kavaj igår kväll och den blev som en helt annan. Tänk vad mycket lite makeover kan göra.

Hörde ni förresten att modellen Alexandra Wahlgren har blivit misshandlad? Misstänkt är hennes pojkvän, en kändisprofil. Hon påstår att han är oskyldig i sin blogg och i tidningarna. Man vet inte riktigt vad man ska tro.... så det är lika bra att inte tro någonting.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0