Höstens/Vinterns främsta kläd- och sko trender



√ Basplagg
√ Spets
√ Skinnbyxor
√ Kilklackar
√ Kappar och jackor i härlig färg
√ Rutigt
√ Knähöga stövlar
√ Pälsjacka och pälsväst (fusk tycker jag)
√ Detelajer t.ex rosetter, spets m.m
√ Västar
 √ Starka färger kombinerade med varandra
√ Stora halsband och armband
√ Leggings, tajts och strumpbyxor i härliga färger och mönster

Vad tycker ni om höstens trender?
Har suttit och knåpat en stund och det finns så mycket mer snyggt som slår som trend men jag tog det allra främsta. Är det något annat som skulle kunna läggas till på listan?

Basplaggen dominerar min garderob i höst. de kan man sedan matcha med detaljer och stora halsband/armband.
Jag älskar spets, det är absolut en favorit. Har inte alls tröttnat på det.
Skinnbyxor och en pälsjackakommer jag nog inte att bära i höst. Det är inte riktigt jag. Men någon pälsdetalj är välkommen, även en pälsväst.
Jag har inte hittat någon höst/vinterjacka som har fallit mig i smaken. Skulle gärna ha en cerise i rätt modell men det blir nog en svart ändå.
En rutig skjorta vill ja ha! Älskar TopShops.
Ett par knähöga stövlar har jag redan spanat in hos Din Sko, så de kommer någon gång att stå i min garderob. Några Kilklackar har jag inte funderat på ännu. HM:s är annars jättefina!
Jag älskar detaljer så det går hem hos mig. Rosetter framför allt!
Stickade västar vill jag ha i olika färger att ha över T-shirts och långärmde toppar.
Strumpbyxor, leggings och tajts säger jag absolut inte nej till. Gärna till det mesta som inte går med jeans eller byxor.

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0