Favoriter

Jag har 3 absoluta favoriter gällande bloggare, om mode då såklart.
 Anni som bloggar mycket om snygga kläder man kan ha till vardags och fest. Hon har i princip alltid en dagens outfit och vintagetips från tradera. Det gillar jag.
Engla kan man ju inte missa. Det vet väl de flesta. Bloggar också mycket om dagens outfit.
Shecity upptäckte jag ganska nyss. Har en härlig stil och roliga inlägg att läsa.

Det var min topp 3. Det finns så många duktiga!

Föreläsningen om PTSD var riktigt spännande, nu är det dags för ännu en om en annan ganska vanligt psykiatrisk sjukdom, ätstörning.

Puss Malin

Kommentarer
Postat av: shopaholicmamman

det är tre av mina favoriter också=)

2008-09-01 @ 18:56:59
URL: http://shopaholicmamman.se
Postat av: Malin

Ja visst är de duktiga:)

2008-09-01 @ 20:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0