Danska Agusta

Förra veckan beställde jag strumpbyxor från danska Agusta. Engla tipsade om ett par strumpbyxor från Sneaky Fox och det blev ett par liknande, men inte samma. Det var inga problem alls. Idag kom de och med en glad överraskning. Hon som packat min order, Janni heter hon, hade skrivit en liten personlig lapp. Frakten var lika dyr som strumpbyxorna i sig, så hon skrev att hon skickade med ett extra par. Förutom de rosa jag beställt fick jag ett par ljuslila knähöga strumpbyxor, och en påse Haribo smågodis. Mumms!
Jag fick dessutom en häfte med kläder från Hawaleschkas Kollektion för höst/vinter 2008. Där fanns det mycket snyggt att se på.

Jag gillar Agusta, kanske blir en order till där ifrån någon gång.

Kram ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0