Chicy

  


Bilderna är från Chicy

Jag fick ett mail från Chicy precis att det fyllt på sitt lager med märket "SZ by Shez". Kunde inte låta bli att spana in vad det var för kläder och hittade mycket fint. Är ganska mycket inne på Koftor och kappor nu. Har inte hittat någon kappa jag tycker om än men denna grå gav mig lite av ett ha begär. Det enda som får mig att fundera är att det bara är trekvartslång ärm. Jag vill ha långa ärmar så man kanske inte alltid måste ha långärmat under.
 Och mysiga koftor kan man aldrig få för mycket av=)
Även en klänning smög sig in på min önskelista. Det fanns ingen vidare bra bild på den, är i alla fall en axelbandslös klänning med volangspets nedtill. Söt som socker.
Har ju bara beställt en gång från Chicy innan (Miu Miu kopian) och vet inte alls hur kvaliteten på deras övriga kläder är. Någon som vet?

Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0