Tidningskungen

                 

Hörde en reklam om Tidningskungen på nätet och gick in och kikade hos dem. De säljer tidningar till kampanjpris och när man fått, låt säga, sina 3 nummer så upphör "prenumerationen". Man behöver alltså inte ringa och avboka så man inte får fler. Vet att jag köpte tidningen Leva, 3 nr för 89 kr på Hälsomässan i Göteborg. När jag fått mina 3 nummer fortsatte de att skicka ut nya nummer med fakturor. Dyrare då såklart, och det ville jag ju inte ha. Det var faktiskt ganska krångligt att reda ut det sen, konstigt nog.
Utbudet är dessutom ganska stort.
Idag beställde jag i alla fall 3 nummer av Cosmopolitan för 49 kr och 6 nummer av Chic för 139 kr. Funderade på Veckorevyn också så det kanske blir en beställning av den med.

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0