De senaste dagarna

De senaste dagarna har vart så bra, så jag har inte kännt för att sitta vid datorn. Jag bloggar ju för att jag tycker att det är roligt. Nu det senaste har så mycket annat vart kul=)

Kärleken har vart här i helgen. Igår var vi i Skövde och kolla lite på stan. De har haft Fashion Week där nu så det fanns lite kul erbjudanden och modevisning. Testade tyvärr inga erbjudande.
Eftersom jag fått börja rida min häst lite försiktigt nu så är det lite julafton varannan dag. Idag har vi en ledig dag.

Imorgon ska jag jobba, tis-fred måste jag sätta igång med mitt examensarbete. Nya avsnitt av Gossip Girl och One Tree Hill kommer ut på tisdag så de ska jag ta hem och kika på. Så bra!
Fredag åker jag till Göteborg/Kungälv till min Christian.

Vi hörs senare. Hoppas ni har det fint=)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0