År 2008

År 2008 har såhär långt vart det tuffaste i mitt liv. Ibland funderar jag på om det inte vore enklast att bara sluta hoppas på att det någon gång ska bli bättre när hemskt efter hemskt händer, men jag försöker att inte släppa taget runt hoppet.

 En dag kommer jag kunna säga att år 2008 gjorde mig starkare än något. Jag kommer att se tillbaka på år 2008 som ett år som utvecklat mig till att bli starkare i mig själv och lärt mig att livet inte alltid går som man tänkt sig, men det blir så småningom bra ändå.
Den dagen kommer då jag kan säga detta har jag lagt de saker som hänt under året, bakom mig.


 Det kommer säkerligen ett tag men tiden läker alla sår…

På måndag fyller jag och syrran 21 år. Nu i helgen ska vi försöka fira ordentligt med discobowling, utekväll och kalas på söndag.
Men först idag ska jag till frissan och göra en liten förändring. Förändringar kan vara roligt ibland när man själv är med på dem. Och i eftermiddag ska jag redovisa min tenta.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0