Måndag och nya tag

Den här morgonen har vart ganska speciell. Vid 6-tiden gick jag ner med mina hästar till hagen och mötte på syrran som vart ute och gått med sin ena häst. Hon påstår att det står en ponny i grannens trädgård, eller något annat stort. Vad spännande tänker jag.
Så vi springer ner till trädgården i mörkret och dimman och får syn på en ponny som står och betar. Vi följer stenmuren lite till höger och ponnyn förflyttar sig frammåt. Vi går lite till och får se att det är en buske som liknar en betande ponny, och den rör sig för att vi rör oss. Det var ganska lustigt. Erika svär fortfarande på att det var en ponny som var där första gången hon gick förbi. Men vi får nog aldrig veta ...

Det har vart ganska slappt här hos mig på ett tag på grund av diverse saker som har kommit emellan och jag har inte vart så sugen på att blogga. Men nu är jag sugen igen=)

Nu på morgonen har jag beställt en ny kamera. En Nikon D40, och så jag längtar till den dagen jag får hålla den i handen. Christian har försökt att lära mig lite om hur man fotar bra. Ikväll ska jag göra som han säger, läsa lite på Fotosidan.se för att få lite inspiration.
Skolan har uppehåll i en och en halv vecka efter förra veckans tentor. Som höstlov ungefär.

Idag ska jag jobba och ikväll ska jag som sagt läsa.

Hoppas allt är bra med er!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0