Julstämning



Idag har vi fått snö, massor med snö. Men nu regnar det fats julstämningen är på topp ändå. 22 dagar kva till jul, det är inte dumt. Jag har inte hunnit köpa några julklappar än. Till helgen ska jag till Christian så då ska jag ta en vända på stan. Till mamma ska jag nog köpa en riktigt bra stekpanna och mormor ska få något som doftar riktigt gott. Pappa har jag inte kommit på något till än och inte Erika heller.
Christian, ja det säger jag inte för han läser här :)

Idag har jag klarat av två coachingsamtal, en prommenad med hästen och skrivit klart en inlämning. Det är så mycket nu så jag skulle bara vilja dra täcket över huvudet på morgonen och ligga kvar i sängen tills den 19:e december då vi har lite jullov. Det är tur att det är intressanta ämnen vi arbetar med. Barn och ungdomars hälsa, kost och livsstil samt coaching.
Spännande spännande.
Nu ska jag kika på Mcleods Daughters och sedan Desperate Housewives. Mys med eld i kaminen,lite te och adventsljusstakarna tända.

Hoppas ni får en underbar kväll

kramar

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja superbra! tack så mycket för att jag fick köpa jeansen :)

2008-12-02 @ 19:37:20
URL: http://shopaholicbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0