Varmt om knoppen

                    


Godmorgon!

Vädret är inte det mysigaste idag heller, så idag sak jag sitta inne och mysa med en god kopp te och kika på ett avsnitt av One tree Hill. Jag har hittat en jättefin jacka på tradera som jag hoppas kunna bjuda hem idag. Den är precis en sådan som jag vill ha. Hoppas hoppas!
Spanande lite på NukNuk:s hemsida och hittade en jättefin mössa, helt rätt. Den funderar jag att lägga vantarna på så småningom. Den är handgjord och finns bara i begränsat antal så det känns som man får ta tillfället i akt. Finns med matchande benvärmare om man är sugen på det.

Har ändrat utseende på min blogg nu. Fick hjälp av en Kille som heter Oskar men min header. Den blev superfin. Kan varmt rekommendera Oskar om ni vill ha hjälp med en header.

Vad gör ni i detta vädret?
Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0