Nytt och höst påväg

        

             

Hej!
Malin heter jag, är 21 år gammal och bor i Falköping. har ett starkt intresse för mode och kläder, så här kommer jag att skriva lite om det jag har på mig, mina inköp, modetips och annat smått och gott. Hoppas ni gillar det:)
Annars gillar jag att umgås med mina vänner, äta gott och träna.

Nu har jag suttit större delen av förmiddagen och funderat över höstens inköp. Även om det inte är höst än, så kändes det så när jag klev ur bilen i morse. Så det är nog dags att kika lite på vad höstens utbud har att erbjuda.

De båda koftorna är från Forever21.com. Gillar speciellt den svarta med rosetten vid kragen. Forever21 är inte bara hemskt billigt nu när dollarna är så låg, utan också mycket lätta att handla med. Sist jag beställde tog det inte ens en vecka innan paketet landade i min hemstad. För er som undrar är kvaliteten på kläderna ganska lik HM:s. Vissa kläder är super och andra håller en tvätt.
Skorna är från Dinsko.se och känns alldeles perfekta för kyliga dagar då man behöver stoppa ner raggsockor för att hålla tårna varma. Jag tillhör den gruppen som hellre har något snyggt än varmt på fötterna, men i år ska jag försöka tänka om och kombinera valen.
Väskan såg jag i Hm:s butik i förra veckan och blev kär. Såg idag att man kunde köpa den även på deras hemsida. Den är riktigt snygg och passar bra med skorna.  

Funderar även på att göra någon sorts lista över vad jag kommer att satsa på i höst. Såg att Engla hade gjort det och det verkade kul.

Vad gör ni i regnet?  

Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0