Lyx vs budget, eller?


        
Är jättesugen på att par lackskor nu. Kikade runt och hittade dessa från Repetto och H&M. De från Repetto (La Redoute) kostar 1379 kr och de från H&M 129 kr. Vilka är vilka då?
Jag tycker de är jättelika, det som gör prisskillanden är att Repettos är i äkta skin.
Jag tror ändå att jag ska klicka hem ett par från H&M. Finns dessutom i lite olika färger. Den gröna är jättefin.

Idag har jag jobbat och vart iväg och tränat med grannens häst. Regnet har öst ner idag så vi fick bege oss till ridhuset.
Min kamerasladd har vart borta länge nu, men idag hittades den så snart ska jag börja lägga upp lite bilder så ni kan se vad jag har att bjuda på.

Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0